![]() |
|
#6
|
||||
|
||||
|
كل ما اقول انك يا قلبي نسيت
القيك جريت على صورته وبكيت القيك افتكرت كل الي فات وحنيت امتى يا قلبي هتنسى؟؟؟؟؟!!!!!!!! ليه فاكره لسه؟!!!!!!!!!! مع انه ملاك الم وجرح ولا يوم وراك فيه فرح طب قولي فاكرله ايه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
__________________
قوانين منتدى الديكور مركز رفع الصور الخاص بالماجيك ![]() ![]() اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين سبحا الله عدد ما كان وما سيكون وعدد الحركات والسكون |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| التي, هتنسى؟؟؟؟؟!!!!!, قلبى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انجرح قلبي | طائر الحب الحزين | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 04-23-2010 12:49 AM |
| اذاعه نور قلبي | geokiro | المنتدى العام | 0 | 01-09-2010 04:46 AM |
| دقات قلبى | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 10-26-2009 05:45 AM |
| آسف يا قلبى | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 2 | 08-31-2009 06:24 AM |
| قلبي ؟؟ | tafa | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 07-30-2008 03:50 PM |