منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   امتى يا قلبي هتنسى؟؟؟؟؟!!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16576)

beckham 01-01-2010 06:04 PM

امتى يا قلبي هتنسى؟؟؟؟؟!!!!!
 
كل ما اقول انك يا قلبي نسيت
القيك جريت على صورته وبكيت
القيك افتكرت كل الي فات وحنيت

امتى يا قلبي هتنسى؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ليه فاكره لسه؟!!!!!!!!!!

مع انه ملاك الم وجرح
ولا يوم وراك فيه فرح

طب قولي فاكرله ايه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

ليه لما تشوف حد شبهه بتجري عليه
ليه نفسك تبقى تاني بين اديه
رغم كل الجرح والظلم الي حسسك بيه
خلاص يا قلبي تعبت منك ومش فهماك
كفايا تعبتني وعذبتني معاك

ليه رجعت تاني حنيت
ولقيتك بحرقه بكيت

ليه يا قلبي عمرك ما وقفت جنبي
دايما بتبقى معاه وتجرحلي كرامتي

كان بيقول انا هفضل طول العمر معاكي
مهما الايام طالت وياكي
هو انا مجنون علشان انساكي

كل ده كان عنده كلام اغاني
واهو بعد عني ونساني
وانت لسه بتحنله تاني

اخرت صبرك دا ايه؟؟؟؟؟

حبك خلاص هان عليه
ولسه برضه بتفكر فيه

مش فاهمه يا قلبي انت عايز ايه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

تبعد وتقول انا نسيت
وترجع تقول حنيت

جرحت قلب حبك وفيك بيموت
وعيشته الي عشته من عذاب وسكوت

انك عشت الظلم ده بتعيشه لغيرك ليه!!!!!!!!!!!!
وتجرح قلبه وتقسى عليه


مش فاهمه يا قلبي انت عايز ايه؟؟؟!!!!!!!!!!

عايز تموت ولا تعيش
وياريت متساْلنيش
اعمل ايه علشان في الفرح اعيش
مش لاقيه ليك علاج خلاص مفيش
كانت قدامك فرص كتير ومسمعتليش
عيش بئى في الي انت فيه ومتشتكيش


لمحه حب 01-01-2010 08:17 PM

روعه يعطيك العافيه

admin 01-01-2010 10:56 PM

اعمل ايه علشان في الفرح اعيش
مش لاقيه ليك علاج خلاص مفيش
كانت قدامك فرص كتير ومسمعتليش
عيش بئى في الي انت فيه ومتشتكيش

كلمات جميله تسلم ايدك

nada minnie 01-02-2010 01:50 AM


ليه لما تشوف حد شبهه بتجري عليه
ليه نفسك تبقى تاني بين اديه
رغم كل الجرح والظلم الي حسسك بيه
خلاص يا قلبي تعبت منك ومش فهماك
كفايا تعبتني وعذبتني معاك

بجد كلام جامد جدا
بيكهام تسلم ايدك لو ده من تأليفك بجد


fox man 01-02-2010 07:48 AM

كل ما اقول انك يا قلبي نسيت
القيك جريت على صورته وبكيت

القيك افتكرت كل الي فات وحنيت
....

بجد جامد شكرا لك

دبدوباية 01-02-2010 08:54 AM

كل ما اقول انك يا قلبي نسيت
القيك جريت على صورته وبكيت
القيك افتكرت كل الي فات وحنيت

امتى يا قلبي هتنسى؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ليه فاكره لسه؟!!!!!!!!!!

مع انه ملاك الم وجرح
ولا يوم وراك فيه فرح




طب قولي فاكرله ايه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

beckham 01-02-2010 06:25 PM

ميرسي ليكوا كلكوا يا جماعه علي مروركم الكريم
يا رب يكون الموضوع نال اعجابكم فعلا

amira abdo 01-03-2010 12:49 AM

كان بيقول انا هفضل طول العمر معاكي
مهما الايام طالت وياكي
هو انا مجنون علشان انساكي

كل ده كان عنده كلام اغاني
واهو بعد عني ونساني
وااااااااااو روعه بجد وكلامها تحفه بجد تسلم ايدك يابيكهام

beckham 01-03-2010 05:24 PM

ميرسي ليكي اميرة علي مرورك
يا رب يكون الموضوع عجبك

el.sa7er 01-04-2010 10:31 PM

الله عليك يا ابو حميد
بجد تحفة
طول عمرك كتاباتك بتعجبنى
بس ما تنكرش بقى ان انت اتعلمت على ايدى
احم احم مش عاوز اسيحلك يعنى
هههههههههههههه
تسلم ايدك يا حبيبى


الساعة الآن 11:25 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir