![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() انجرح قلبي ماني لاقي حد يضمده انظلمت وماني لاقي حد يواسيني انا انسان انجرحت وانا انظلمت انا اللي ما اعرف غيرك ولا احب غيرك انت ظلمتني وخدعتني بحبك المزيف كنت تخدعني وانا مصدقك اشجعك واقول زيد من خداعك لاني ماني دراي اللي في قلبي اني داري اصدقك ولا اكذبك لانك حبيبي وثقت فيك ![]() وقلت الخطا اللي تسويه انا اعتبره صح انا انسان مظلوم بحبك وعشقك وانت عاشق وحبيب غيري تعتبرني صديقك وانا اقولك حبيب وش يصبري عليك غير حبي لك انت جرحتني وظلمتني وانا عشقتك وحبيتك انا خليت ظلمك لي عشق لي انا اتمنى انك تحس بحبي انا اتمنى انك تعرف اني احبك اتمنى انك تراجع احساسك |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| انجرح, قلبى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انجرح قلبي | طائر الحب الحزين | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 04-17-2010 12:20 AM |
| قلبى يناجى | dodash | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 03-30-2010 06:20 AM |
| دقات قلبى | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 10-26-2009 05:45 AM |
| آسف يا قلبى | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 2 | 08-31-2009 06:24 AM |
| قلبي ؟؟ | tafa | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 07-30-2008 03:50 PM |