![]() |
|
#3
|
||||
|
||||
|
اعمل ايه علشان في الفرح اعيش
مش لاقيه ليك علاج خلاص مفيش كانت قدامك فرص كتير ومسمعتليش عيش بئى في الي انت فيه ومتشتكيش كلمات جميله تسلم ايدك |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| التي, هتنسى؟؟؟؟؟!!!!!, قلبى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انجرح قلبي | طائر الحب الحزين | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 04-23-2010 12:49 AM |
| اذاعه نور قلبي | geokiro | المنتدى العام | 0 | 01-09-2010 04:46 AM |
| دقات قلبى | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 10-26-2009 05:45 AM |
| آسف يا قلبى | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 2 | 08-31-2009 06:24 AM |
| قلبي ؟؟ | tafa | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 07-30-2008 03:50 PM |