![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
اولا انا بجد مبسوطه انى اشترك فى المنتدى ده ثانيا كل واحد فينا عنده مميزات واكيد عيوب محدش خالى من العيوب بس العيب الاكبر هو عدم الاعتراف بهذه العيوب مين الجريئه الى هتقول احلى ميزه فيها؟
__________________
فخوره بابطال الامم الافريقيه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| للجريئه |
|
|