منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   للجريئه فقط (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16022)

dondon4us 12-20-2009 10:24 AM

للجريئه فقط
 
بسم الله الرحمن الرحيم
اولا انا بجد مبسوطه انى اشترك فى المنتدى ده
ثانيا كل واحد فينا عنده مميزات واكيد عيوب محدش خالى من العيوب
بس العيب الاكبر هو عدم الاعتراف بهذه العيوب
مين الجريئه الى هتقول احلى ميزه فيها؟
واوحش عيب فيها؟ هاااااااااااااا منتظره ردودكم

dondon4us 12-20-2009 10:27 AM

وانا علشان اشجعكم هبتدا انا
احلى صفه فيا بحب الناس جدااااااااااااا
اوحش صفه فيه متهوره ومتردده شويه فى قراراتى
يلا يا بنات منتظره ردودكم

golden man 12-20-2009 10:41 AM

اهلا بيكى نورتى المنتدى ويا ريت نشوف تعريف بيكى اكتر
وان شاء الله يكون تواجدك اضافه للمنتدى
وتستفيدى وتفيدنا يا قمر

dondon4us 12-20-2009 11:03 AM

شكرا على مرورك
بس فيه اجابات الاسئله منتظره الرد

admin 12-23-2009 05:24 AM

العيب
انى متسرع

ملاك الروح 12-23-2009 05:32 AM

ميزتي زياده ثقه بالنفس شويتين
والعيب هو مش عيب بس بيقولولي عيبك الصمت

تسلمي يادندون وبالتوفيق

lost love 12-23-2009 05:44 AM

اولا اهلاومرحبا بيكى
فالمنتدىويارب يكون خير عليكى
ثانيا الميزه او العيب مقدرشى انا اقولهم
لان ممكن الميزه بالنسبالى
عيب بالنسبه للاخرين او
العكس العيب بالنسبالى ميزه لهم
فبجد مش عارفه اجاوب


amira abdo 12-24-2009 07:44 AM

ازيك ياقمر منورانا وياريت تعرفينا بنفسك اكتر عشان شكلك عسوله وميرسي ياقمر ع الموضوع
بصوم بقي انا سالت صحبتي عن عيب وميزه فيا لاني معرفتش اقول علي نفسي
قالتلي ميزة اني لما بصاحب بصاحب بجد
وعيوبي اني مغروره بس والله مش اوي انا لو حد عاملني بغرور بعامله بغرور لان مفيش حد احسن من حد لكن والله انا ما تنكه ولا الكلام الفاضي ده وهي شايفه عدم تدخلي ف اللي مليش فيه عيب انتو ايه رائيكو

yousef eldeep 12-24-2009 08:23 AM

ميزتي التعاون وحب الاخرين
وعيبي الوحيد وهي الغيرة علي اصدقائي وحبيبي
وبجد موضوع جامد اوي[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
تقبلي مني مروري

صاحب القلب الميت 12-24-2009 10:08 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ondon4us منورة المنتدي

تسلم ايدك ع موضوع

ميزتي انى صاحب صاحبي

عيبي مقدرشي اقولو اللى يقدر يقولو اصحابي اما اى انسان ميقدرشي يحدد عيبو


الساعة الآن 01:17 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir