![]() |
|
#9
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
اقتباس:
أنا أتفق مع أدمين جدا الأطفال أحباب الله ومهما عملوا لازم نسلم انهم أطفال ف الأول والاخر ولازم نستحملهم وبعدين الموضوع موضع مين بيعرف يعامل الأطفال حتى لو كان أرخم طفل ف الدنيا بالمعاملة الكويسة والاحتواء تعرف تكسبه وتكسر رخامته
__________________
قوانين منتدى الديكور مركز رفع الصور الخاص بالماجيك ![]() ![]() اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين سبحا الله عدد ما كان وما سيكون وعدد الحركات والسكون |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ايييييييييه, تعمل, عندك |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تعلم لغة العصر ... تعلم اللغة الانجليزية!!!!!!! | نيمووتيموو | سلة المحذوفات | 0 | 08-15-2010 10:34 PM |
| لو عندك بيت زي ده ممكن تعمل ايه ؟؟ | admin | الصـــور ومقاطع الفيديو | 9 | 12-02-2009 08:24 AM |
| لعبة "بيمثلك ايييييييييه؟"ادخلوا بقى | manolly | اللعـــب | 32 | 10-02-2009 09:36 AM |
| لو عندك صاحب بجد !! | THE BOSS | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 09-14-2009 10:34 AM |