![]() |
لو عندك طفل رخم تعمل ايييييييييه ؟؟
اكيد كلنا قابلنا ف يوم طفل رخم رزل علينا وضايقنا واذا ما كنش عايش معانا فى نفس البيت كمان انا جبت النهاردة اكتر من طريقة علشان نتخلص من رخامة الاطفال وهنعتبر ان دى حملة ضد الرخامة ههههههههههههههههههه خلينا نشوف الصور ممكن نوديهم الملاهى علشان يقضو وقت لطيف [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ولو الملاهى بعيدة ممكن يلعبو فى الشارع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بس المشكلة بقة لو كان لسة صغير!!!؟ بس عندى حل ماتقلقوش [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ولو زودها اوى ممكن الحل دا.... واللعبة كمان معاه يعنى مالوش حجة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اما لو جعان بقة فالحل سهل جداااا نعملو تورتة على شكل شخصية كارتونية بيحبها [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ولو خلاص مش فية حاجة نافعة يبقى مش فاضل غير النوم نحطة ف السرير ونسيبة ينام بس نعمل حسبنا ان الكهربة تكون شغالة علشان الكوابيس.. حرام دا طفل برضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] طبعا الكلام دا كلة هزااااار الاطفال احباب الله مهما كان واحنا مضطرين نستحملهم حتى لو كانوا مزعجين [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] يارب الصور تعجبكوا |
يانهارى بقى بعد الازيه دى كلها
تقول الاطفال احباب الله دانت لما يبقى عندك بيبى بدال ماتلعبه هتعذبه ربنا يكون فعون اولاد المستقبل منك |
ياراجل حرام عليك هما فعلا الاطفال دول بيجننو بس مش للدرجه دى على العموم شكرا على الموضوع |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] توكل على الله يا عم وإكتلها وريحنا هههههههههههههههههههههههه قال وأنا اللي كنت فاكره إني أكتر واحده مبقبلش العيال طلعت إنت إيييييييييييييييييييييييه |
هنعمل ايه بقى قدرنا ونصيبنا كده ما احنا كنا عيال برضه
|
احسن حل نعملهم زى سليمان الحلبى لو حد عارف حصل ايه d:
|
يانهار الوان
بس الاطفال احباب الله |
يا عم مانا ارميه من البلكونه واخلص منو مره واحده انا اصلي قلبي طيب ومش بحب التعذيب ده |
اقتباس:
اقتباس:
أنا أتفق مع أدمين جدا الأطفال أحباب الله ومهما عملوا لازم نسلم انهم أطفال ف الأول والاخر ولازم نستحملهم وبعدين الموضوع موضع مين بيعرف يعامل الأطفال حتى لو كان أرخم طفل ف الدنيا بالمعاملة الكويسة والاحتواء تعرف تكسبه وتكسر رخامته |
ياه انتوا طيبين اوي انا لسه مخلسه البشريه من واحد امبارح
يعني رخم عليا كان جاي يقولي لوسمحتي اقولتلوا مش انا يابني روح دور عليها دناه يكرره كتير اتلتقوا ياله قضاء وقدر |
| الساعة الآن 12:38 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir