![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
* حين تفكر فى ديون الحكومه التى ستقوم
بسدادها الاجيال القادمه..........نعرف لماذا الطفل يولد وهو يبكى !!!!!!!!! بجد الكلام جامد وصح بس هنقول ايه ولا هنعمل ايه
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اقوال, ساخره....!!!! |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حكم من اقوال العظماء | MAGIC7 | المنتدى العام | 2 | 08-23-2010 04:08 AM |
| من اقوال الشافعي رحمه الله | THE KING | منتدى نور الإيمان | 1 | 11-23-2008 08:00 AM |