منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   اقوال ساخره....!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20872)

lost love 05-02-2010 09:42 AM

اقوال ساخره....!!!!
 
اقوال ساخره

* اصعب سنوات الزواج..........السنه اللى انت فيها !!!!!!!!!





* حين تفكر فى ديون الحكومه التى ستقوم
بسدادها الاجيال القادمه..........نعرف لماذا الطفل يولد وهو يبكى !!!!!!!!!





* عليك ان تجتهد فى سبيل الحقول على المال..........وحين تتقدم فى السن،
لاتجد الصحه للحصول على متع الشباب!!!!!!!!!





* السبب فى ان المرأه تفضل ان تكون جميله على ان تكون ذكيه..........هو ان الرجل
يرى اكثر مما يفكر!!!!!!!!!





* اذا ارتكب رجل شئيا سخيفا قلنا رجل احمق..........واذا ارتكبت مرأه
شيئا سخيفا قلنا مااحمق النساء!!!!!!!!!





* لوعرف كل واحد مايقوله عنه كل واحد..........لما تحدث واحد عن واحد!!!!!!!!!





* اغلب الظن ان الكعب العالى اخترعته امرأه تعبت من تقبيلها على جبينها!!!!!!!!!

golden man 05-02-2010 09:55 AM

لوعرف كل واحد مايقوله عنه كل واحد..........لما تحدث واحد عن واحد!!!!!!!!!

عندك حق

lost love 05-02-2010 10:02 AM

هى الدنيا كدا

كما تدين تداااااااااااااااااااان

ahmed.dodo 05-02-2010 10:05 AM

* حين تفكر فى ديون الحكومه التى ستقوم
بسدادها الاجيال القادمه..........نعرف لماذا الطفل يولد وهو يبكى !!!!!!!!!

بجد الكلام جامد وصح بس هنقول ايه ولا هنعمل ايه

karmen 05-02-2010 10:05 AM

* السبب فى ان المرأه تفضل ان تكون جميله على ان تكون ذكيه..........هو ان الرجل
يرى اكثر مما يفكر!!!!!!!!!

* اغلب الظن ان الكعب العالى اخترعته امرأه تعبت من تقبيلها على جبينها!!!!!!!!!
ههههههههههههههههههههههههه
جااااااااااااااااااااامدي ن يا ريم
ميرسي ليكي


lost love 05-02-2010 10:13 AM

تسلمولى لمروركم

وهنعمل ايه يااحمد

لوفكرنا ربع مابنتكلم هنعمل حاجات كتير ترفع شائننا فالمجتمع


الساعة الآن 02:40 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir