![]() |
|
#7
|
|||
|
|||
|
ربنا يخليك (lost) ميرسي علي مرورك حبيبي
يوسف الديب حبيبي و اخويا ربنا يخليك يا يوسف و يا رب يكون الموضوع عجبك شكرا ليك اسامة علي مرورك الكريم حبيبي
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| العشق, دائما, ينطفيء, صحيح, سينا, عندما, نفقد, ،،،؟؟؟؟ |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قصيدة غير مُنتهية في تعريف العشق (نزار قباني) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-23-2010 08:43 PM |
| 100 بيت هي الاجمل في شعر العشق والغرام (ارجو التثبييييييت) | night_fox | منتدي الفنون الادبيه | 9 | 01-18-2010 09:59 AM |
| المتمرد دائما...........؟؟؟؟؟؟؟ | yousef eldeep | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 1 | 11-27-2009 08:56 AM |
| وصفة عربية لمداواة العشق (نزار قبّاني) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-16-2009 09:44 AM |
| اشتهار جون سينا و احزمة (جون سينا )المهمة | ايمن ابوزايد | الرياضه الاخرى | 4 | 11-29-2008 03:16 PM |