![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() بتحبينى ورجعالى تانى تحبينى ولا الزمان كان اسى عليكى ضيعتى فى حبك وراجعه اواسيكى منااللى حبيت واخلصت ليكى لا صدقنى حبيتك وغلطت عمرى انى نسيتك لما بعدت وهنت عليا مشفتش يوم معنى الحنيه ورجعالك انت تحبنى وتودنى وتكون جنبى تضمنى انا كنت زمان بشتاق ليكى بتمنى مره نور عنيكى كنت بشوفك واتمناكى انى اشوفك واستناكى ![]() سامحنى خلاص وفى الحب سماح ورجعت ندمانه وبقولك بامانه انى حبيتك وانتى يا قلبى هتحبينى ولا فى حبك هتظلمينى هتنسينى عذابى معاكى لما كنت بستناكى هتنسينى كسرتى يوم مسبتى حنيتى اوعدك بدموع عنيه ان قلبك هوا اللى ليا انك انت حياتى شوقى وحبى وكل ذاتى مش هسمح لنفسى تانى وقلبك ده كل الامانى وانا هوعدك مش هبعدك وفى قلبى دايما دنيتك وهخبيكى جوه عنيه جوه رموشى بلحنيه وانا بقولك انت حبيبى انت نصيبى ونور عنيه هتكون تملى جوه فى قلبى جوه فى شوقى ودموع عنيه هرجعلك بشوقى ليكى بحبى ليكى من غير عتاب من غير ندم وانا بس هحبك وهعيش فى قلبك وده وعد منى لاخر عمرى وانت الدنيا كل الدنيا بشوفها فيك بنظره عنيك متسبنيش ولا لحظه جايه ولا حتى ثانيه تغيب عن عينى ![]()
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| عتاب حبيبين بعد الفراق |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الحب = عتاب - شوق - حزن | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 02-19-2010 06:24 AM |
| عتاب ...(فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-13-2009 12:41 AM |
| عتاب من القبر (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-27-2009 10:11 AM |
| كلمات عتاب فى الحب؟؟ | بلابل | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 06-04-2009 01:49 AM |
| الفراق | :::همسات الروح::: | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 05-23-2009 07:55 AM |