![]() |
عتاب حبيبين بعد الفراق
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بتحبينى ورجعالى تانى تحبينى ولا الزمان كان اسى عليكى ضيعتى فى حبك وراجعه اواسيكى منااللى حبيت واخلصت ليكى لا صدقنى حبيتك وغلطت عمرى انى نسيتك لما بعدت وهنت عليا مشفتش يوم معنى الحنيه ورجعالك انت تحبنى وتودنى وتكون جنبى تضمنى انا كنت زمان بشتاق ليكى بتمنى مره نور عنيكى كنت بشوفك واتمناكى انى اشوفك واستناكى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] سامحنى خلاص وفى الحب سماح ورجعت ندمانه وبقولك بامانه انى حبيتك وانتى يا قلبى هتحبينى ولا فى حبك هتظلمينى هتنسينى عذابى معاكى لما كنت بستناكى هتنسينى كسرتى يوم مسبتى حنيتى اوعدك بدموع عنيه ان قلبك هوا اللى ليا انك انت حياتى شوقى وحبى وكل ذاتى مش هسمح لنفسى تانى وقلبك ده كل الامانى وانا هوعدك مش هبعدك وفى قلبى دايما دنيتك وهخبيكى جوه عنيه جوه رموشى بلحنيه وانا بقولك انت حبيبى انت نصيبى ونور عنيه هتكون تملى جوه فى قلبى جوه فى شوقى ودموع عنيه هرجعلك بشوقى ليكى بحبى ليكى من غير عتاب من غير ندم وانا بس هحبك وهعيش فى قلبك وده وعد منى لاخر عمرى وانت الدنيا كل الدنيا بشوفها فيك بنظره عنيك متسبنيش ولا لحظه جايه ولا حتى ثانيه تغيب عن عينى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
انا كنت زمان بشتاق ليكى بتمنى مره نور عنيكى
كنت بشوفك واتمناكى انى اشوفك واستناكى |
كلام زى الفل تسلم ايدك
|
شكرا لكم اسامة والبرنس الوحداني علي مروركم |
وانا بقولك انت حبيبى انت نصيبى ونور عنيه هتكون تملى جوه فى قلبى جوه فى شوقى ودموع عنيه هرجعلك بشوقى ليكى بحبى ليكى من غير عتاب من غير ندم وانا بس هحبك وهعيش فى قلبك وده وعد منى لاخر عمرى وانت الدنيا كل الدنيا بشوفها فيك بنظره عنيك متسبنيش ولا لحظه جايه ولا حتى ثانيه تغيب عن عينى الله بجد اكثر من رائع والله جميل جدا وانا مش قادرة اوصف احساسى بالكلام الرائع دا شكرا ليك تقبل مرورى |
| الساعة الآن 06:28 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir