![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
الله عليك يا ابو حميد
بجد تحفة طول عمرك كتاباتك بتعجبنى بس ما تنكرش بقى ان انت اتعلمت على ايدى احم احم مش عاوز اسيحلك يعنى هههههههههههههه تسلم ايدك يا حبيبى
__________________
ليكى(دبــدوبــايــة)يوم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ليكى(karmen)يوم لـمـا أوحـشـك غـمـض عـيـنـيـك وإنـده عـلـيـا أنـا هسـمـعـك وهـحـس بـيـك وتـحـس بـيـا
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| التي, هتنسى؟؟؟؟؟!!!!!, قلبى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انجرح قلبي | طائر الحب الحزين | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 04-23-2010 12:49 AM |
| اذاعه نور قلبي | geokiro | المنتدى العام | 0 | 01-09-2010 04:46 AM |
| دقات قلبى | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 10-26-2009 05:45 AM |
| آسف يا قلبى | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 2 | 08-31-2009 06:24 AM |
| قلبي ؟؟ | tafa | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 07-30-2008 03:50 PM |