![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
كل ما اقول انك يا قلبي نسيت القيك جريت على صورته وبكيت القيك افتكرت كل الي فات وحنيت امتى يا قلبي هتنسى؟؟؟؟؟!!!!!!!! ليه فاكره لسه؟!!!!!!!!!! مع انه ملاك الم وجرح ولا يوم وراك فيه فرح طب قولي فاكرله ايه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! ليه لما تشوف حد شبهه بتجري عليه ليه نفسك تبقى تاني بين اديه رغم كل الجرح والظلم الي حسسك بيه خلاص يا قلبي تعبت منك ومش فهماك كفايا تعبتني وعذبتني معاك ليه رجعت تاني حنيت ولقيتك بحرقه بكيت ليه يا قلبي عمرك ما وقفت جنبي دايما بتبقى معاه وتجرحلي كرامتي كان بيقول انا هفضل طول العمر معاكي مهما الايام طالت وياكي هو انا مجنون علشان انساكي كل ده كان عنده كلام اغاني واهو بعد عني ونساني وانت لسه بتحنله تاني اخرت صبرك دا ايه؟؟؟؟؟ حبك خلاص هان عليه ولسه برضه بتفكر فيه مش فاهمه يا قلبي انت عايز ايه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! تبعد وتقول انا نسيت وترجع تقول حنيت جرحت قلب حبك وفيك بيموت وعيشته الي عشته من عذاب وسكوت انك عشت الظلم ده بتعيشه لغيرك ليه!!!!!!!!!!!! وتجرح قلبه وتقسى عليه مش فاهمه يا قلبي انت عايز ايه؟؟؟!!!!!!!!!! عايز تموت ولا تعيش وياريت متساْلنيش اعمل ايه علشان في الفرح اعيش مش لاقيه ليك علاج خلاص مفيش كانت قدامك فرص كتير ومسمعتليش عيش بئى في الي انت فيه ومتشتكيش
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| التي, هتنسى؟؟؟؟؟!!!!!, قلبى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انجرح قلبي | طائر الحب الحزين | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 04-23-2010 12:49 AM |
| اذاعه نور قلبي | geokiro | المنتدى العام | 0 | 01-09-2010 04:46 AM |
| دقات قلبى | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 10-26-2009 05:45 AM |
| آسف يا قلبى | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 2 | 08-31-2009 06:24 AM |
| قلبي ؟؟ | tafa | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 07-30-2008 03:50 PM |