منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 01-01-2010, 06:04 PM
beckham beckham غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 1,104
افتراضي امتى يا قلبي هتنسى؟؟؟؟؟!!!!!

كل ما اقول انك يا قلبي نسيت
القيك جريت على صورته وبكيت
القيك افتكرت كل الي فات وحنيت

امتى يا قلبي هتنسى؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ليه فاكره لسه؟!!!!!!!!!!

مع انه ملاك الم وجرح
ولا يوم وراك فيه فرح

طب قولي فاكرله ايه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

ليه لما تشوف حد شبهه بتجري عليه
ليه نفسك تبقى تاني بين اديه
رغم كل الجرح والظلم الي حسسك بيه
خلاص يا قلبي تعبت منك ومش فهماك
كفايا تعبتني وعذبتني معاك

ليه رجعت تاني حنيت
ولقيتك بحرقه بكيت

ليه يا قلبي عمرك ما وقفت جنبي
دايما بتبقى معاه وتجرحلي كرامتي

كان بيقول انا هفضل طول العمر معاكي
مهما الايام طالت وياكي
هو انا مجنون علشان انساكي

كل ده كان عنده كلام اغاني
واهو بعد عني ونساني
وانت لسه بتحنله تاني

اخرت صبرك دا ايه؟؟؟؟؟

حبك خلاص هان عليه
ولسه برضه بتفكر فيه

مش فاهمه يا قلبي انت عايز ايه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

تبعد وتقول انا نسيت
وترجع تقول حنيت

جرحت قلب حبك وفيك بيموت
وعيشته الي عشته من عذاب وسكوت

انك عشت الظلم ده بتعيشه لغيرك ليه!!!!!!!!!!!!
وتجرح قلبه وتقسى عليه


مش فاهمه يا قلبي انت عايز ايه؟؟؟!!!!!!!!!!

عايز تموت ولا تعيش
وياريت متساْلنيش
اعمل ايه علشان في الفرح اعيش
مش لاقيه ليك علاج خلاص مفيش
كانت قدامك فرص كتير ومسمعتليش
عيش بئى في الي انت فيه ومتشتكيش

__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة
و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة
^^ ^^
رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط]

=))=))=))=))

رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
التي, هتنسى؟؟؟؟؟!!!!!, قلبى


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
انجرح قلبي طائر الحب الحزين منتدي الفنون الادبيه 1 04-23-2010 12:49 AM
اذاعه نور قلبي geokiro المنتدى العام 0 01-09-2010 04:46 AM
دقات قلبى صانع الخيال منتدي الفنون الادبيه 1 10-26-2009 05:45 AM
آسف يا قلبى البرنس الوحدانى الابداعات الفنيه للاعضاء 2 08-31-2009 06:24 AM
قلبي ؟؟ tafa منتدي الفنون الادبيه 3 07-30-2008 03:50 PM


الساعة الآن 11:25 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir