![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
جوال N100 المطور كلياً
Nokia N100 الجديد والدي لم يتم نزووولـــه في الأســـوااااق ((وإنشـــاء الله قريبــــا )) اتـــرككــــم مع الصوره والموصفـــاات هذا جديد نوكيا.. ![]() ترقبوه قريباً .. .. .. .. ///الموصفـــــاات \\\ ذاكـرة الهاتف : 1 جيجا.. بالاضافــة الى الميموري اللي يجي مع الجهاز 512 ميجا... يعني انسى يقولك الذاكرة ممتلئة او شي.... راحة بعيدا عن القلق البلوتوث يوصــــل لــ 100 متـــــر ... بينـما كانت الأجهــزة 10 متــر فقــطـ .... فررررررق ياناااااس وبالأمكان أن يصل الى كيلو متر....شي والله نظـــام التشغــيــل اسمه ( ستيريو ايبود ) ...النظام خطير جدا يوازي استريوهات الهايبر ... الكاميــــرا 11.6 بيكـــســل >>> للعلم انه n73 كاميرته 3.2 بيكســل فقــــط ....رائع للناس اللي بروفيشنال في التصوير ... ميموري خارجيــة للكاميرا وجـــود بطاريــة اضافية تأتيك أثناء شرائك للجهاز .. مع العلم انــك تقـدر تغيـر البطارية بدون ماتطفي الجهــاز ... هناك مكان لوضع شريحــة أخرى غير شريحتــك .. وسيتم سؤالك اثناء تشغيل الجوال عن الشريحة المراد استخدامها وبأمكانه تشغيل الى خمس شرائح .... وبالنسبة لسعر الجهاز احتمال إنه سيصل إلى 4000 ريال ، ولا ينقص عن 3000 ريال ولكم مني التحية ،، |
|
#2
|
|||
|
|||
|
شكراااااااااااااااااااا على الموضوع المميز
__________________
سلم عليه..روح قوله يا نسيني..غيبت ليه وبعدت عن عيني..احلف عليه يرجعلى من تانى فكر عينيه بالشوق وليالينا..خليه يسأل كده عليــنا...ده حرام يبعد وينسانيروح قوله تعبت خلاص يا هوا..ومنايا نعيش أيامنا سوا..ده أنا كل ما فيا بيتمناكمش قادر على الأيام بعديك..ولا عمري أكون أنا يوم غير بيك..ده أنا عايش بس عشان بهواك |
|
#3
|
|||
|
|||
|
والله المواصفات جامده جدا وممتازه وخطيره بس شكل الجهاز بايخ جدا
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
مشكور يا ادمن
وهذا فيديو للجوال N100 [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] والله المستعان
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
تسلم ايديك يا غالى
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| جمالك يا حواء | hobba | عالم حواء | 13 | 01-27-2010 04:54 AM |
| نغمة جوال قوية بدها جوال كبير يتحمل طعامتها | حسون سبعين | دنيا الجوال | 0 | 12-31-2009 06:19 PM |
| لكي حواء | GHOST | عالم حواء | 4 | 02-17-2009 01:24 PM |
| جوال N100 | admin | دنيا الجوال | 0 | 04-18-2008 07:38 PM |