![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
الصعب والمستحيل
الصعب منك ليه مستحيل مهما جبت مليون دليل قلبك انتا امتى يميل ارجوك بلاش عني الرحيل بقرب وانتا عني بعيد بقيت فى حبك عابر سبيل بيصرخ قلبى من الفراق ميكنش قلبك ده عليل انا راضي اعيش بيكى وليكى ليه تخليني ذليل ملعون الحب الي حبيتو وقولت علي الصبر جميل اختارتي الغربه وقولتى ادينا بنعيش والطريق طويل يلي سميتك ايوه حبيبتى بسمه وهمسه نهار وليل انا دلوقتى ليكى بقولها لاحد كده وكفايه شفت الويل لوانا بجد مش عشانك يبقى ليه و فين هو البديل وياريت ميكونش زى الاول اختيارك صعب ومستحيل
__________________
صانع الخيال & lost love [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الشعب, والمستحيل |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قصيدة حرب الشعب (احمد فواد نجم) | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-25-2010 12:05 PM |
| الصعب والأصعب في الحب | TORGO | عالم ادم | 12 | 12-18-2009 02:34 AM |
| قصة من بريد الجمعه(الحلال الصعب) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 09-25-2009 11:15 AM |
| ما هو الصعب وما هو والاصعب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | vindiesel | سلة المحذوفات | 1 | 09-15-2009 10:56 AM |
| قميص الشعب | night_fox | اضحك من قلبك | 9 | 06-14-2009 12:39 AM |