![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
@};-@};-%%-%%-@};-@};- ساعات لمّا بسهر وأفكر في أيام زمان بستغرب عشان لسه فاكر حبيبي اللي كان إحنا بعدنا عن بعض لكن هواه مش ناسيه وهو أكيد برضه فاكر وحيران كمان جوايا ويايا وف قلبي على طول قُدامي في أحلامي بيغني ويقول هو مين في الدنيا دي بينسى أول حب ليه وأنا لو هنسى .. هنسى إيه أنا واللا إيه @};-@};-%%-%%-@};-@};- زمان عشنا أجمل حكايه ياريت لوتعود ده شاف أحلى أيام معايا وأجمل وعود أنا شايفو بعنيا حواليا زي ملاك وعيونه بتخونه وبتقوللي هستناك هو مين في الدنيا دي
ينسى أول حب ليه وأنا لو هنسى ..هنسى إيه أنا واللا إيه @};-@};-%%-%%-@};-@};- (جوايا/هشام عباس) التعديل الأخير تم بواسطة karmen ; 12-12-2009 الساعة 11:30 PM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ليه؟!!, الدنيا, بينسى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تلك هي الدنيا؟؟ | وليد نعيم | سلة المحذوفات | 2 | 01-31-2010 08:22 AM |
| أم الدنيا | beckham | سلة المحذوفات | 1 | 01-29-2010 06:10 AM |
| أم الدنيا | admin | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 11-24-2009 07:53 AM |
| ::::هي الدنيا كده:::: | karmen | المنتدى العام | 7 | 09-03-2009 03:29 AM |
| خمسة عاشوا في الدنيا لم يخلق واحد منهم في الدنيا | THE KING | منتدى نور الإيمان | 5 | 07-14-2009 05:19 AM |