![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
امك ثم امك ثم امك
ربنا يخلى لكل شخص والدته يا رب محدش بيحس بيها او بالنعمه الى فى ايده بجد غير لما تروح منه اللهم اجعلنا فى طاعتهم واجعلنا ممن نبر والدينا |
|
#2
|
||||
|
||||
|
آمين
آمين آمين ويخليلك والدتك ياهيما وينعم عليها بالصحة والعافية ويرزقها حسن الخاتمة وصحبة الحبيب المصطفى ف الجنة ان شاء الله هى وأمى يارب آمين |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ماقيل, أجمل, الحبايب.........ربنا, يحميكى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بعدوا الحبايب (فيروز) | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-25-2010 10:35 PM |
| أجمل ماقيل عن الصداقة | دبدوباية | المنتدى العام | 3 | 11-29-2009 04:23 AM |
| ربنا يحميكى !!!!!!!!!!! | golden man | منتدى الترحيب والاهداءات | 7 | 10-07-2009 10:40 PM |
| اغرب ماقيل ... | ملاك الروح | عالم حواء | 14 | 05-27-2009 06:13 PM |
| اجمل ماقيل فى الحب | THE KING | سلة المحذوفات | 2 | 11-12-2008 07:57 PM |