![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
الموضوع جميل اوى وبيمس القلب والعقل والاحساس .....
السقوط من العين .... اكيد بيبقى سهل شويه ... لان الشخص اللى هيسقط من عينيك هتكون علاقتك بيه مش اد كده او اختيارك غلط ... بس كتير بيقعوا من عينينا ... عادى يعنى مش هتفرق !!! السقوط من الذاكره ... مفيش اسهل منه ...خصوصا انه كل يوم بتقابل ناس جديده .... فعادى ده الواحد مش بيشيل همه ...بس ساعات تتعامل مع ناس فى موقف او اكتر وعدين تقابلهم بعدها تلاقيك ناسيهم ... وبيبقى موقف رخم بجد... السقوط من القلب ... اتعب انواع السقوط.. واللى بيتعبك ان اللى سقط من قلبك بيبقى مش مهتم ولا فارقه معاه بس والله لو كا الشخص اللى سقط من قلبك قريب منك هتتعب اوى اوى ... لانك مش هتعرف تتخلص منه فاحسن لك لو حد سقط من قلبك تحاول تتلاشاه لانك مش بتبقى طايق منه كلمه ولا تصرف وهيبان عليك وهتتسأل عن السبب ...وممكن متعرفش ترد !!! وده يرجع لطبيعه الشخص ... يعنى انا بالنسبه ليا اعرف كويس اوى ...ادوس على قلبى... اما ممكن واحد تانى يفضل معلق نفسه وتعبان.... مع ان برده اللى بيدوس على قلبه بيتعب وممكن يكون اكتر والله بس شويه بيفوق لنفسه ..... اما اللى معلق نفسه بقى يا ويله ....... !!! |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ماذا, يسقط, عينيك, قلبك!!!!!!!!! |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حين تغمض عينيك وانت حزين | MAGIC7 | المنتدى العام | 0 | 08-23-2010 03:32 AM |
| غرائب.....مش هاتقدر تغمض عينيك | دبدوباية | الصـــور ومقاطع الفيديو | 14 | 01-31-2010 05:52 AM |
| اسرار عينيك ايه | لمحه حب | المنتدى العام | 13 | 11-15-2009 08:28 AM |
| هل تستطيع ان تقرا هذا الموضوع دون أن تدمع عينيك | mody eljoker | عالم ادم | 15 | 05-28-2009 11:16 AM |
| لو قلبك يباع....لمن ستبيع قلبك؟؟؟ | كونان | عالم ادم | 6 | 05-06-2009 08:03 PM |