منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > منتدى الترحيب والاهداءات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 10-02-2009, 02:41 AM
amira abdo amira abdo غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
الدولة: hoffentlich in Deutschand
المشاركات: 4,016
هام (الماجيك) الدراسه بكره والدح والمذاكره هيبتدوا

هاي عليكو يا ماجيكاويه ايه اخباركو عاملين ايه
هاه الدراسه بكره استعديتو ولا نو هاه جبتو الكشاكيل والاقلام هاه جاهزين لطحن الكتب ولا هتقضوها طناش قولولي استعديتو ازاي وهل كنتو عاوزين الدراسه تبتدي ولا لاء هاه هتنامو بدري ولا لاء يلا انا مستنيه ردودكو عملتوا ايه عشان الدراسه ولا عادي ومش فارقه يلا باااااااااااااااااااااي
:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d :d:d
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 10-02-2009, 03:25 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

ليه بس كده يا أميره
ليه تقلبي علينا المواجع وتفكرينا
والله أنا عن نفسي كان نفسي الدراسه متبدأش خالص وتتلغي السنه دى كلها
أنا عن نفسي يعنى مش فارقه أوى معايا في حكاية النوم دى
هفضل بردو انام متأخر عادى
بس مش متأخر أوى زى كل يوم هحاول انام بدري شويه
عشان انا بكمره هصحى الساعه 11 وننزل انا ومانوللى وواحده صاحبتنا كمان نروح الجامعه على 12 كده
بكره هنسأل بس مش هنحضر محاضرات
ونشوف بقى ايه الظروف
كنت سامعه ان انتساب مش هيبقى ليهم محاضرات والدراسه هتبقى عن طريق التليفزيون والنت
وانتظام هتتقسم مجموعات وكل مجموعه تحضر يومين او 3 فى الاسبوع
يعنى هنروح بكره بقى ونشوف
منهم لله مكانوش قادرين يلغوها خالص السنه دى
قال يعنى بقى لو اتلغت المراكب السايره هتقف
هو كده كده اصلا مفيش تعليم في مصر
ياللا انتى كمان يا اميره احكيلنا وقوليلنا الدراسه معاكى هتبقى ازاى
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 10-02-2009, 04:08 AM
amira abdo amira abdo غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
الدولة: hoffentlich in Deutschand
المشاركات: 4,016
افتراضي

تصدقي يا كارمن ان انا مبسوطه جدا ان الدراسه هتبتدي بكره عشان هشوف اصحابي وعلي فكره انا هجيب الكشاكيل زي ما قولت هههههههههههههههه انا بكره بقي عندي محاضره الساعه 2:30 الضهر يعني هنام واصحي بمزاجي بس هروح متاخر البيت وبعدين من الغد سوف تبدا مذاكرة اللالماني واطحن الكتب ربنا يستر واعرف اجيب تقدير السنادي الدفع بتاعتنا كلها حريته يا كارمن مهما اذاكر معرفش الحقهم عارفه كلهم من بتوع الحاجات وتسعين اللي بنسمع عنها ف الثانويه العامه انتي عارفه اني اقل واحده فيهم وانا جايبه 91 يلا ربنا يستر بس ليه ياكارمن عاوزاها تتلغي ع الاقل هتشوفي اصحابك وميرسي ليكي ع المرور يا قمر ةومنتظره ردود بقيت الاعضاء يلا ردو وقولولي
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 10-02-2009, 06:58 AM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
افتراضي

الدراسة هتبدأ بكرة اه
لكن المذاكرة ووجع القلب لسة بدرى عليهم اوى
ولا انتى يا اميرة من الناس اللى بيذاكروا من اول السنة
لالالالالالالالا عيب اوى كدة
الترم متقسم لفترات
اوله طبعا تعارف ولعب بقى وكدة
نصه كدة استعداد نفسي
اما اخره بقى الدح ووجع القلب
دى السياسة اللى انا ماشية بيها
بس خلى بالكوا مش غالبا بتنجح
ههههههههههههههههههههه
انتوا وحظكوا بقى

انا بجهز هدومى بكويها وكدة
كنت هنزل بكرة مع سارة بس غيرت رايي
فبقولها طناش بكرة بقى
__________________


رد مع اقتباس
  #5  
قديم 10-02-2009, 08:23 AM
amira abdo amira abdo غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
الدولة: hoffentlich in Deutschand
المشاركات: 4,016
افتراضي

احلي سياسه يا مانولي تصدقي اني كنت هذاكر من اول السنه بس تصدقي لعمل السياسه بتاعتك واجرب يلا اديها طناش ههههههههههههههههههههه ميرسي ع المرور يا قمر
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 10-02-2009, 10:27 AM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
افتراضي

انا جربتها وانا في سنة اولى والحمد لله عدت السنة
ههههههههههههههههههههههههه ه
خلى بالك بقى
__________________


رد مع اقتباس
  #7  
قديم 10-02-2009, 12:41 PM
amira abdo amira abdo غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
الدولة: hoffentlich in Deutschand
المشاركات: 4,016
افتراضي

ههههههههههههههههههههه لا بلاش خلاص يا مانوللي ميرسي ربنا يخليكي ليا يارب بس ميرسي علي مرورك يا قمر
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 10-02-2009, 01:17 PM
الصورة الرمزية tafa
tafa tafa غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jul 2008
الدولة: فى عالم ليس له امان
المشاركات: 809
إرسال رسالة عبر MSN إلى tafa إرسال رسالة عبر Yahoo إلى tafa إرسال رسالة عبر Skype إلى tafa
افتراضي

ما دام الدراسة بدات
لازم تبدا مزاكرة على طول
مينفعش تقول استنى شهر ولا اسبوع
كدة هتعدى عليك السنة ومهتكون زاكرت حاجة خالص
................................

شكرا على موضوع اللى قلب علينا المواجع
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
I hate to love, I love to hate
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 10-02-2009, 07:05 PM
الصورة الرمزية Silver
Silver Silver غير متواجد حالياً
*_* عـدو المرأة *_*
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
إرسال رسالة عبر MSN إلى Silver إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Silver
افتراضي





بس أنا خلاص خلصت تعليم

ولافى دراسة ولافى أى حاجة

بس طبعاًً المذاكرة عمرها ما بتنتهى

:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

يلا بقى ... ربنا يكون فى عونكوا جميعاً

شدوا حيلكوا ... وعايزين نسمع أخبار حلوة بقى

عشان مش هتنازل عن الحاجة الساقعة بتاعتى



وياترى أنظمة الدراسة هتبقى إيه فى الجامعات

ياريت كل واحد يبقى يقلنا نظام الدراسة عنده إيه ؟

بالتوفيق للجميع :-B:-B:-B




__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء

فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء

رد مع اقتباس
  #10  
قديم 10-02-2009, 07:40 PM
بندر عاشور بندر عاشور غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
المشاركات: 3
افتراضي

ولله أنا طفشت اول كنت شغال بـ taxi زي الحلوه ومنضم وقتي تمام التمام ولما قالو الدراسة أتجلت زعلت على الناس الي بيدرسو وفرحاني ي ي
بس الحمد الله كلها أيام وترجع المياه لمجاريها

أسف ياحبايبي الي بتدرسو بس خلينا نشوف أكل عشنا السعودية جدة
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
الدراسه, بكره, هيبتدوا, والمذاكره, والدح


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عدى عليـنا بكره يا سيّد ... @ follow me المنتدى العام 6 04-02-2010 05:22 AM
تأجيل الدراسه ليوم 3/10 وبعض الملحوظات عن وباء أنفلوانزا الخنازير(أي استفسار ) karmen المنتدى العام 4 09-15-2009 08:07 AM
بكره ممكن يكون متأخر قوي Silver عالم ادم 11 06-09-2009 11:50 AM


الساعة الآن 12:38 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir