![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
لا يا اوس
متحاولش تسأل لأنك عمرك ما هتلاقي اجابه ولا حد هيعرف يجاوبك السؤال ده صعب أوى الناس زى ما تكون بتتعمد تجرح بعض وتخون بعض والواحد القريب منك اكنه بيستكتر عليك الفرحه والسعاده بيه فبيجرحك والله هذا السلوك للإنسان محير جدا حتى الانسان اللى بيخون لو سألته مش هيعرف يرد عليك ويقولك هو خان ليه لأن هو نفسه مبيبقاش عارف ميرسي ليك اوس على طرح الموضوع للنقاش |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الخيانه |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الخيانه | صاحب القلب الميت | الصـــور ومقاطع الفيديو | 8 | 11-05-2009 11:54 PM |