![]() |
|
#6
|
|||||
|
|||||
|
اقتباس:
اقتباس:
اللي مفروض انه يحصل ان احنا كان لازم نكسب زامبيا في الماتش الأول ومننهزمش الهزيمة دي من الجزائر كنا هنخسر اه ......بس مش 3-1 دلوقتي احنا ملناش دعوة طبعا بماتش الجزائر ورواندا..........طبعا نتيجته تهمنا جدا بس أنا متأكد ان الجزائر هتكسب ...كتيييييييييير احنا لازم نفوز الماتش اللي جاي (على زامبيا) على الأقل 2-0 وقطعا لازم نكسب الجزائر على الأقل 2-0 شوفي انت بقا يخدمنا القدر أوي أوي لو الجزائر اتعادلت مع رواندا ماشي.......يارب تكوني فهمتيني واتفائلتي اقتباس:
اقتباس:
ما غريب الا الشيطان
تعرفي ان الأرجنتين هي الوحيدة من التلت منتخبات اللي أنا قولت عليهم اللي من رابع المستحيلات انها توصل كاس عالم البرتغال وفرنسا موقفهم صعب جدا زي مصر تقريبا اقتباس:
ياااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااارب اللي مالهمش فيها بيشجعوا مصر واحنا معاهم
__________________
3 3 3 3 3 3 3 3 3 3أيلول lost love <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P %-(%-(%-(%-(%-(%-(
التعديل الأخير تم بواسطة EzAt99 ; 09-10-2009 الساعة 01:59 PM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لأ؟؟.......الله, لعمل, العالم, هنوصل |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| غرب حشرة في العالم ...... سبحان الله!!! | MAGIC7 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 0 | 09-05-2010 05:17 AM |
| صورة ملك جمال العالم اذكرو الله | admin | منتدى نور الإيمان | 7 | 08-02-2009 02:20 AM |
| أيها العالم: إنه رسول الله | Silver | منتدى نور الإيمان | 7 | 06-30-2009 06:21 AM |
| الصور التى ادهشت العالم كله... سبحان الله | salma | الصـــور ومقاطع الفيديو | 5 | 12-05-2008 02:46 AM |
| سر معنى:سبحان الله والحمد لله والله اكبر ولا الله الا الله ولا حول ولا قوة الا بالله | -=(Lonley Girl)=- | منتدى نور الإيمان | 2 | 08-05-2008 01:28 AM |