![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
زيـــــزو
بجد موضوع جميل جداّ يا كارمن و مهمـ
و الايامـ دى بقت الرجوله ببلاش .. حتى العيل الصغير اللى لسه يدوب فى اعدادى عامل نفسه راجل و طبعاّ بالمفهومـ اللى انتى اتكلمتى عنه ... بمعنى الانحراف و تعليه الصوت و معاكسه البنات طبعاّ مش كل الولاد وحشين ولا كلهمـ كويسين ... بس الفرق فى التربيه و البيئه اللى بيكبر فيها نيجى بقى للشباب اللى كبير شويه النوعيه دى بقى بتحس انها خلاص فى مرحله النضج و انه راجل بمعنى الكلمه و لازمـ السيجاره تبقى فى ايده و الايد التانيه فيها بنت و يرجع البيت يزعق فى ابوه و امه .... و كده بقى راجل الشباب لو قدّر وفهمـ معنى الرجوله زى ما ربنا سبحانه و تعالى ذكر فى القراّن الكريمـ .. بجد هيعرفوا انهمـ كانوا عيال و ان كلمه راجل دى ولا كانوا يعرفوا عنها حاجه معلش طولت .... شكراّ ليكى مره تانيه |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| تغضب(هل, رجل؟) |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ماذا تفعل عندما تغضب | THE KING | عالم ادم | 13 | 07-21-2009 03:39 PM |