![]() |
|
#13
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههه
يو كانت كيل ماى كات بيكوز آى هافينت أكات قصدك نو مين نو بويز نو قرف وزهق ووجع دماغ قلبتها اينجلش يعنى مكنت عامل فلحوس وبتتكلم فرنساوى ايه اللى جرا يا انصح اخواتك |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| تحمى, بكلامك؟؟؟, يقتنع, إزاى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إزاى تبقى رزل فى المواصلات؟؟ | karmen | اضحك من قلبك | 9 | 08-07-2010 09:05 AM |
| إزاي تقدر تبعد وتنسي؟؟ | ملاك الروح | المنتدى العام | 14 | 01-07-2010 04:49 AM |
| طب أومال مات إزاى؟؟!! | karmen | اضحك من قلبك | 20 | 12-12-2009 11:21 PM |
| إزاي تقدر تبعد وتنسي؟؟ | ملاك الروح | سلة المحذوفات | 0 | 12-01-2009 11:14 AM |
| إزاى تبقى رزل مع حبيبتك؟؟!! | karmen | اضحك من قلبك | 2 | 09-03-2009 11:01 AM |