![]() |
|
#6
|
|||
|
|||
|
أنا حاسه كده ان الكلام ده لصلاح جاهين
هو أنا بصراحه مقريتهوش قبل كده بس هو ده أسلوبه تسلم سعيد |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| صرخه مصريه(كل حاجه باظت خلاص) | karmen | المنتدى العام | 4 | 12-13-2009 12:49 AM |
| زهقت خلاص وفاض بيا | salma | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 05-04-2009 08:29 AM |
| نعالوا نخرب منتدى الماجيك ... أنا خلاص زهقت | Silver | اضحك من قلبك | 5 | 05-01-2009 08:32 PM |
| خلاص الندم مفهوش فايدة | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 7 | 04-30-2009 01:11 PM |
| خلاص عيش لوحدك | البرنس الوحدانى | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 04-08-2009 04:48 AM |