![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
1- اسمك وسنك وعنوانك ووظفتك؟؟
رامى التهامى - 21 - مصـــ إسطنها ـــر - طالب (2- ما اكتر شئ يعجبكم فى كارمن؟؟ روحها حلوة وطيبة ومحبوبة ونقول إحتماعية أوى أوى ، لفتت الأنظار ليها فى المنتدى ، لدرجة أن أنا حسيت أنها معانا من زمان8-> 3- ماهو الشئ الى يجب تغيرو فى كارمن من وجهة نظركم؟؟ مش عارف - بس بالنسبة لردودها نقول تغير فكرتها عن الرجالة :ar! 4-نصيحة توجهوها لكارمن؟؟ أنا أقولها " الناس مش زى بعضها " وفى الحلو وفى الوحش ومش معنى أننا اتصدمنا من واحد يبقى الباقى كل وحش بس ياريت نكون استفدنا من التجربة الأولى عشان نقدر نحسن الإختيار بعد كده :-bd سؤال سيلفر بس ما هو الشئ الى ممكن يقدمو فريق عمل المنتدى لكارمن ؟؟ أنا بجد مش عارف أقدر اقدملها إيه ، وخصوصاً مع مشاركاتها وتنشيطها للمواضيع ، وكمان وصولها للألفية التالتة " ألف مبروك " @};- أنا أقول انى احذف شوية من مشاركاتها عشان ماتسبقنيش "إيه رأيكم " ما أظنش هلاقى حاجة أحسن من كده نقدمها ليها > ![]() أنا بهزر طبعاً - وبما إن بلابل أمر نقدر نقول أنها ممكن تأخد لقب خاص " حسب رغبتها " :-? سؤال لكل واحد فيكم توجهو لكارمن؟؟بعد اجابتكم على الاسئلة؟؟ ياترى بعد تجربتك الأولى هتخوضى التجربة تانى ؟; ![]()
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رمضان على كرسى الاعتراف!!!! | lost love | سلة المحذوفات | 1 | 08-02-2010 07:33 AM |
| كرسى الاعتراف بشكل جديد | ايلول | منتدى الترحيب والاهداءات | 24 | 03-13-2010 09:37 AM |
| لعبة كرسي الاعتراف | nightingale_212 | اللعـــب | 23 | 05-01-2009 10:16 AM |
| هاك كرسي الاعتراف | admin | هاكات | 14 | 04-17-2009 04:27 AM |
| كرسى الاعتراف | sha3lan | سلة المحذوفات | 1 | 04-06-2008 06:46 PM |