![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
الاول شكرا يا سيلفر على ردك
والتانى مذبول يعنى ان الناس مش بتعبرنى وركننى على جنب جاية من (ذبلنى) وأرجو ان يتضح المعنى
__________________
أتعلمين أن القمر يغار منك والشمس حينما تراكى تذهب لتجعلك بنورك الساطع وجمالك الرائع أن تنيرى لنا حياتنا..... كنت أسير فى طريق مظلم لا أرى فيه الا الوحدة والكآبة والحرمان ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا وترسمت على وجهى سعادة لم يرها أحد من قبل...... :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x التعديل الأخير تم بواسطة البرنس الوحدانى ; 03-18-2009 الساعة 06:36 PM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أشوف, الناس, بتظلمنى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| آشوف ( صورتك ) .. و دموعي تسآبقني ؛ و يآكثر مآجيت آبمسحهآ ؟ آخليهـآ .. ~ | THE STAR | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 02-13-2010 06:23 PM |
| الناس الرايقة | admin | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 11-30-2009 12:34 AM |
| لو خانك اعز الناس | al3ashk | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 09-24-2009 02:05 PM |
| ليه كل الناس بتفهمنى غلط | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 2 | 06-09-2009 11:44 PM |
| أمى يا أغلى الناس | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 5 | 04-18-2009 04:01 AM |