![]() |
|
#5
|
||||
|
||||
|
مشكوووووووووووووووووووووو وور
طبعا مش هقلها انا معتز جدا انك شاركتنى موضوعى بس تتخيل انه مش ممكن نعمل ضوابط للردود على سبيل المثال؟ مش واصله برده ليه هل انت من بتوع مشكور ولا ليك رأى تانى اكيد ليك راى هتقولهولى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| 1=5 تعالوا اعرفوا ازاى | دبدوباية | سلة المحذوفات | 0 | 01-25-2010 07:49 AM |
| ازاي تعلي دماغك؟ | أشلاء قلب | المنتدى العام | 9 | 01-08-2010 09:54 AM |
| ازاي تعرف انك في فرح مصريي | THE STAR | عالم ادم | 8 | 12-04-2009 12:54 PM |
| عايز اعرف ازاى | البرنس الوحدانى | منتدي الزوار والاعضاء الجدد | 3 | 06-04-2009 11:51 PM |
| ازاى تبقى اشطر عضو ***ههه*** | sha3lan | المنتدى العام | 1 | 03-12-2008 05:43 AM |