![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
لا انا زمالكاوي ويكاد ان يكون لي الشرف ان اكون زملكاوي وان ابقي زمالكاوي طول السنين بس انا نادي الزمالك بيعكنن علينا كل مرة لكن هي دي سيرة الحياة فالاهلي تاتي علية ايام يعكنن علي جاهيرة الاهلاوية مثل ماحدث في مباراة المصري البورسعيدي.....ولا نسيتم ياهلاوية..........؟
زمالك يازمالك ولا في الدنيا في حد زيك يازمالك انت الاب والام .......
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اكتشافات فرعونية(خوفو كان اهلاوى) | prince of alex | المنتدى العام | 11 | 12-15-2009 10:50 PM |
| لكل زملكاوى.....! | هيمة فرج | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 3 | 07-30-2008 04:46 PM |
| من حق كل زملكاوي ان يفخر بناديه, في حب النادي | هيمة فرج | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 1 | 07-06-2008 06:05 AM |