منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #5  
قديم 05-08-2010, 07:59 PM
golden man golden man غير متواجد حالياً
رئيس فريق التنشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 5,278
افتراضي

السبب على الاتنين
يعنى لو كل واحد مشى فى طريه مظبوط مش هقولك هيمنع الكلام ده بس على الاقل محدش هيقدر يقوله انت بتعمل ايه
ولو كل واحد اوراقه مظبوطه محدش برضه هيقدر يكلمه ولو كل واحد فينا بدا بنفسه ومنع الحاجه دى انه هو الى يرشي العسكري او الظابط ده
هتقل شويه بشويه هتقولى ما هو ميقدرش يعمل حاجه
هقولك ما هو لو لوحده مش هيعمل لكن لو لقيتك انتى عملتى ومرشتيش حد وبعدين يوسف عمل وانثى عملت وادمن عمل غصبن عن الشخص التانى مش هيلاقى حد يساعده على كده وثانيا دور الحكومه فى ان المفروض والمتعارف ان الشرطه والجيش دول اعلى مراكز فى الدوله ومناصب كويسه
يعنى لازم يتوفرلهم اساليب المعيشه الى تريحهم فلو الحكومه مقصره هيلجاوا انهم يشوفوا اساليب تانيه
ولما العسكري يشوف الظابط الاعلى منه والقدوه بتاعته بيرتشي يبقى هو الى هيبقى حرامى وكل شخص لما يشوف الى فوقه بيرتشي يبقى الى بيعمل ده حاجه عاديه يعنى من الاخر لو الكبير مش حرامى يبقى الى تحته مش هيبقوا حراميه
اا كان رب البيت بالدف ضارب فشيمة اهل البيت كلهم الرقص
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الرشوه00


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 05:58 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir