منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #7  
قديم 05-01-2010, 11:21 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

وأخيرا ..... نفسي جيرى يأكل توم بقا عشان انا زهقت
وأنا كمان وربنا نفسي بجد عشان زهقت فعلاً

*ونفسي أي ولد يعيش مع بنت قصة حب أو يمشي معاها يتجوزها بقى في النهايه عشان المفروض كده إنه يبقى خلاص مًلزم بيها

*ونفسي العيله المالكه لجمهورية مصر العربيه تتغير بقى (معرفش إزاي مالكه وجمهوريه بس ما علينا)

*ونفسي أما واحد وواحده يكونوا بيحبوا بعض أهلهم ميتدخلوش ويعترضوا وخلاص ويسيبوهم يتجوزوا

*ونفسي مصر تعمل فيلم رعب محترم وعليه القيمه زي الأجانب

*ونفسي أروح دريم بارك مره منغير ما ألاقي نص اللعب بايظه أو عطلانه

ونفسي في حاجات تانيه كتير أوي ,,,كل يوم هبقى أدخل أقول حاجه

_ونفسي أشكرك أوي يا دودو عالموضوع الرائع

ونفسي أبطل أقول نفسي عشان أغلبية الأحلام دي صعب تتحقق فنرضى بقى بالواقع ومنقولش نفسي كتير
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
نفسي


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
بسال نفسى ahmed.dodo منتدي الفنون الادبيه 1 05-09-2010 09:44 PM
بضحك على نفسى gogodone الابداعات الفنيه للاعضاء 7 02-25-2010 02:29 AM
اعرف عن نفسي 3mr THE KING منتدي الإدارة 10 05-03-2009 03:45 AM
نفسي افاتحك !!!!!!!!! prince of alex عالم ادم 1 02-23-2009 08:51 PM
اختبار نفسي GHOST سلة المحذوفات 0 10-16-2008 11:41 PM


الساعة الآن 02:01 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir