![]() |
|
#7
|
|||
|
|||
|
وأخيرا ..... نفسي جيرى يأكل توم بقا عشان انا زهقت
وأنا كمان وربنا نفسي بجد عشان زهقت فعلاً *ونفسي أي ولد يعيش مع بنت قصة حب أو يمشي معاها يتجوزها بقى في النهايه عشان المفروض كده إنه يبقى خلاص مًلزم بيها *ونفسي العيله المالكه لجمهورية مصر العربيه تتغير بقى (معرفش إزاي مالكه وجمهوريه بس ما علينا) *ونفسي أما واحد وواحده يكونوا بيحبوا بعض أهلهم ميتدخلوش ويعترضوا وخلاص ويسيبوهم يتجوزوا *ونفسي مصر تعمل فيلم رعب محترم وعليه القيمه زي الأجانب *ونفسي أروح دريم بارك مره منغير ما ألاقي نص اللعب بايظه أو عطلانه ونفسي في حاجات تانيه كتير أوي ,,,كل يوم هبقى أدخل أقول حاجه _ونفسي أشكرك أوي يا دودو عالموضوع الرائع ونفسي أبطل أقول نفسي عشان أغلبية الأحلام دي صعب تتحقق فنرضى بقى بالواقع ومنقولش نفسي كتير |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| نفسي |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بسال نفسى | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 05-09-2010 09:44 PM |
| بضحك على نفسى | gogodone | الابداعات الفنيه للاعضاء | 7 | 02-25-2010 02:29 AM |
| اعرف عن نفسي 3mr | THE KING | منتدي الإدارة | 10 | 05-03-2009 03:45 AM |
| نفسي افاتحك !!!!!!!!! | prince of alex | عالم ادم | 1 | 02-23-2009 08:51 PM |
| اختبار نفسي | GHOST | سلة المحذوفات | 0 | 10-16-2008 11:41 PM |