منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 08-11-2008, 07:35 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
اضحك(الماجيك) ( المدير والسكرتيرة ) اخرررررررر لخبطة !!!


المدير والسكرتيرة
مدير الشركه قال للسكرتيره عندنا انا و انتي رحلةعمل اسبوع رتبي امورك

السكرتيره اتصلت على زوجها قالتله: عندي رحلةمع مديري اسبوع انت دبر امورك
الزوج اتصل على عشيقته قال لها : زوجتي بتسافر اسبوع خلينا الاسبوع مع بعض
العشيقه تعمل مربية لـ ولد صغيراتصلت قالت له :انا عندي شغل اسبوع كامل مابقدر اجيك الولد الصغيراتصل بجده قاله : جدو المربيه عندها شغل اسبوع كامل مش هتيجي خلينا كل يوم نروح مكان ونغير جو
الجد- طلع نفسه هو مدير الشركه - اتصل على السكرتيره قالها: الغى الاجتماع لاني مشغول مع حفيدي السكرتيره اتصلت على زوجها قالت له : انلغت الرحلة و راجعه للبيت الزوج اتصل على عشيقته قال لها: زوجتي مش هتسافر مقدرش اشوفك
العشيقه اتصلت على الولد الصغير قالت له : لا خلاص مافي عندي شغل وراح اجيك
الولد اتصل على جده قال له : لا جدو ....المربيه جاية خد راحتك
الجد رجع اتصل على سكرتيرته قالها حضرى نفسك لازم نسافر للاجتماع




رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
1.2.3... انت المدير radwan اللعـــب 129 08-31-2010 07:47 AM
على كرسي المدير GHOST المنتدى العام 58 10-21-2009 12:29 AM
طلب من الاخ المدير * بنـت الاسـلام * منتدي الشكاوى والاقتراحات 2 11-26-2008 05:04 PM
اخي المدير * بنـت الاسـلام * منتدي الشكاوى والاقتراحات 16 09-13-2008 12:07 PM
مهم جدا للأعضاء وخصوصا المدير... sha3lan منتدي تطوير المواقع والمنتديات 6 09-03-2008 12:37 PM


الساعة الآن 04:01 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir