![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههه
نكت جامده بجد .. وطبعا تقدر تحط نكت زى ما انت عاوز والنكته التانيه .. مره واحد قاعد فى الحمام ومشغل أغنية ام كلثوم (( شايفاك .. شايفاك يا حبيبي شايفاك )) قالها الراجل اخرسي يا قليلة الأدب |
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لعبة FIFA Manager 10 – لعبة فيفا 10 كامله بدون سيريال او كراك | islammoussa | منتدي العاب الكمبيوتر | 2 | 08-21-2010 08:34 AM |
| لعبة التوك توك حصريأ لعبة الذكاء والتسلية ,, توك توك ,, بحجم خيالى 1 ميجا ,, وعلى عدة سيرفرات | ahmedpinkpn | منتدي العاب الكمبيوتر | 0 | 07-03-2010 12:39 PM |
| هي النكته دي بتضحك فعلاً؟؟ | karmen | اضحك من قلبك | 9 | 02-26-2010 02:36 PM |
| الحلوه وراها مشوار؟ (لأ الحلوه وراها حمار!!!) | karmen | عالم ادم | 8 | 10-08-2009 12:18 PM |
| خش وشوف.......بلدنا الحلوه | THE KING | اضحك من قلبك | 4 | 04-21-2009 03:56 AM |