![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
![]() 1_هل تحب تشرب شئ ؟؟ اهاااااا مشروبي المفضل كاكاو او هوت شوكلت 2- عبر لنا عن شعورك عندما تلقيت الدعوة ؟؟ كانت تدبيسه ههههههههههههههههه بس احلي تدبيسه بجد وانبسطت فعلا اني جيت علي بالك ياقمر واختريني ودي حاجه اكيد تبسطني 3_ هل أنت من الأشخاص الذين يفضلون كثرة العزائم بالمطاعمـ ؟؟ اها ![]() ماذا تحب عادةً أن تتطلب عندما يُترك لك الأختيار في طلب العشاء ؟؟ بيتزااااااااااا او اي حاجه تيك اواي 5_ عبر لي في 3 كلمات من تكون أنت ؟؟ انا ميرو عسوله 6_ هل مازلت الي الأن تسعي في الوصول الي حلمك أم انة قد تحقق ؟؟ لسه بسعي فيه ربنا معايا دعواتكو 7_ هل لك قوانين وأنت على سفرة الطعام كائن تبدأ بشيء معين وتنتهي بشيْ معين آخر ؟؟ لا عادي جدا ![]() 8_ هل هناك طبق اساسي لأبد ان يوجد في وجبة طعامك ؟؟ نو 9_ هل تعتبر نفسك محظوظ في الحياة ؟؟ مش دايما هو بحس ان سوء الحظ اكتر بس الحمدلله اكيد ربنا شايلي الكويس ان شاء الله 10_ هل قمت من قبل بعداد طبق بنفسك وماهو ؟؟ اها شاورمة وصنية بطاطس 11_ أأنت من الناس التي لأ بد ان تتحدث على الطعام ؟؟ لا معتقدش او ممكن حسب لو حد كلمني برد عليه عشان مكسفوش 12_ تهتم بِ أمر التَجمع على مائدة الطعام ؟؟ جدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااا ![]() 13_هل تهتم بِ امرالتحلية بعد الطعام ؟ لا انا بخلص اكل شبعانه مش بقدر احلي كمان هنفتري هههههههههههههههههه وماهي افضل انواع الحلويات لديك ؟؟ مش بحب الحلويات اوي 14-هل صادفت مرة أكلت طعام ولم يعجبك ولكن أكلته فقط مجاملة لصاحبه ؟؟ كتييييييييييييييير بس باكل وانا هيجرالي حاجه هههههههههههههه 15_ ما يشد دائما انتباهك جودة الطاعم المقٌدم أم شكل المكان المدعو إلـيه ؟؟ متهايالي المكان ![]() فقد استمعت أنا معك بِ هذهـ الدعوة وأنت ماهو شعورك بعد هذه الدعوة ؟؟ انبسطت جداااااااااااااااا والله فعلا هل تحب أن تكرر التجربة مرة أخرى ؟؟ بجد اه وانا موافقه مش كلام وخلاص ميرسي يالمحه ياقمر علي اسئلتك ويارب اكون كنت شيف جميل كده واكلي حلو ميكنش حد جاله تلبك معوي ولا حاجه وانا كنت مبسوطه بجد معاكي ميرسي ياقمررررررررررررررر
__________________
افضل 15 مشارك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا ليه ساكته عليه انا ليه سايباه يتقرب مني ضعيفه قصاد عنيه مع اني انا مش كده وده جنني كل اللي يقول عليه بقي حلو علي قلبي ليه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه انا طول الوقت مكسوفه اجي اتكلم بتغلبط ليه مخبيه اني ملهوفه مينفعش ارمي نفسي عليه بجد بجد مش عارفه ايه ده اللي انا فيه انا ليه بالي طويل وياه مش قادرة استني ثواني وعرفت سهر الليل وبقيت اسهراسمع ف اغاني من يومي مشغوله بيه ف نومي محلمش الا بيه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه انا طول الوقت مكسوفه اجي اتكلم بتغلبط ليه مخبيه اني ملهوفه مينفعش ارمي نفسي عليه بجد بجد مش عارفه ايه ده اللي انا فيه انا ليه ساكته عليه انا ليه سايباه يتقرب مني ضعيفه قصاد عنيه مع اني انا مش كده وده جنني كل اللي يقول عليه بقي حلو علي قلبي ليه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه :a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130): [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مطبخ, الماجيك |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لعبه في مطبخ الماجيك | لمحه حب | الماكولات والمشروبات | 53 | 04-19-2010 09:44 AM |
| ديكورات مطبخ | دبدوباية | ديكورات | 8 | 03-29-2010 11:34 AM |
| أدوات مطبخ تنفع لبرنامج غرائب وطرائف | دبدوباية | ديكورات | 8 | 03-17-2010 08:36 AM |
| قوانين مطبخ الماجيك | لمحه حب | الماكولات والمشروبات | 0 | 01-14-2010 06:57 AM |
| كل اسبوع مطبخ من دوله | لمحه حب | الماكولات والمشروبات | 12 | 01-09-2010 06:17 AM |