![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
![]() ::: انا باتفق تقريبا في راي مع فنديزل لانو احنا مش في عهد الرسوول ولا اياامو ولا مجتمعنا فيه شباب باخلاق الصحابه رضوان الله عليهم زماان فعلا مكنش حد يجرؤ انو يتكلم عن فلانه بالاسم بحاجه وحشه انما دلوقتي ممكن يلعبو بالاسم لعب >>>> وهوه ميعرفش غير اسمها بس يعمل قصه وحكايه وطبعا الضرر هيبقى على البنت وبس وهتطلع هيه في الاخير اللي غلطانه يعني حتى الامهات دايما يقولو لولادهم لما تخرج مع اختك متقولش اسمها بصوت عالي وتلاقي الولد بينادي اسم اختو في الشاارع باسمو هوه او اسم باباه >>>> بجد دي حقيقه ::: |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عدو المرأة | لمحه حب | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 02-18-2010 07:22 PM |
| المرأة المتكلمة بالقرآن | Silver | المواضيع والأحاديث الغير صحيحة | 1 | 01-25-2010 06:43 AM |
| المرأة بعد الزواج | night_fox | اضحك من قلبك | 32 | 06-05-2009 12:19 AM |
| هذه المرأة عجيبة | الماجيك | منتدى نور الإيمان | 2 | 03-05-2009 11:39 AM |
| طرق تعذيب المرأة | mody eljoker | عالم حواء | 7 | 11-18-2008 05:27 AM |