![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
فعلا لازم نبص لقدام ولو بطلنا نحلم نموت ولازم نبص للاعلى عشان لما نوصل لحاجه اقل تبقى حاجه كويسه لكن لو بصيا للاقل هننزل تحت خالص
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مقلاتك |
|
|