![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
انا مستعد الشرط الاول والثانى متوفر بحيث انى كاتب اكثر من 30 موضوع واكثر من 20 مشاركه اما الثالث ف انا لى اقتراح ........... الاقتراح :. بعمل انتخبات للاعضاء الذين يريدون الانضمام الى فريق التنشيط وبزالك سيظهر من المحبوب .؟؟؟ سيظهر بختيار العضو المناسب من الاعضاء التى سوف تنتخب ..؟؟ طبعا الموضوع محتاج تنظيم ..؟؟........ ياريت تكون الفكره عجبيتكم .... وعايز اشوف الردود :a (95)::a (95)::a (95):
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#12
|
||||
|
||||
|
والله الفكرة جميله جداااااا
مستنيين الاستفتاء
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] I hate to love, I love to hate
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
ايه يا جماعه مفيش الى واحد بس الى رد
الف شكر ليك ... tafa لمرورك الطيب
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#14
|
|||
|
|||
|
والله فكره جميله جدا بس حلني لغاية ما يتعمل اللإستفتاء ,, وان شاء الله لو اتعمل استفتاء هنحط ضمن اول 3 بلابل وشعلان وتافا لأنكم لكم الأولويه طبعا
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
الف شكر ليك :the King
وجميل اوى انى الفكره عجبيتك وعايزين الاخر
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#16
|
||||
|
||||
|
جميلة جدا الفكرة دى شعلان وكمان علشان يكون ناجح باصوات الاعضاء وننتظر الاستفتاء بس ياريت تحددو بعض الاعضاء الى هيكون عليهم الاستفتاء شكرا على الاقتراحات الجميلة دى وربنا معانا كلنا باذن الله |
|
#17
|
|||
|
|||
|
انا برأيي اننا ناخد خمـــــ5ــســـه خمـــــ5ــسه ..
كل اسبوع نطلع واحد لمدة 3 شهور |
|
#18
|
||||
|
||||
|
احنا عوزين نسبت فريق تنشيط للمنتدى مهياش مسبقة كل اسبوع نختار
ممكن بعد تسبيت فريق الى يقصر نشوف واحد غيرة او اى عضو زاد نشاطة ممكن نضيفة فى الفريق والله الموفق |
|
#19
|
||||
|
||||
|
كلامك جميل يبال وانا معاك
الف شكر لمروركم
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#20
|
|||
|
|||
|
انا مبقولش مسابقه ولا حاجه ..
بس انا قى رأيي ننتظر شويه لغاية المشاغل ماتنتهى بعدها نفضا |
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| للوضع التوسيط فى الرد السريع | admin | هاكات | 11 | 12-25-2009 04:24 PM |
| صور لفريق ال dx على الماجيك | Captain_H | الرياضه الاخرى | 3 | 11-30-2008 11:07 AM |
| اهداء لفريق التنشيط لمنتدى الماجيك | * بنـت الاسـلام * | منتدى الترحيب والاهداءات | 15 | 09-19-2008 12:50 PM |
| الى أعضاء فريق التنشيط ومدير المنتدى | THE KING | المنتدى العام | 5 | 08-10-2008 06:09 PM |
| توقيع + بانرات عدد(2) ..إهداء لفريق عمل منتدى الماجيك | sahe2006 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 0 | 04-25-2008 12:09 PM |