![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
تسلم ايدك يا محمد بصراحة المكرونة تحفة
احنا اكلنا صوابعنا وراها بس على فكرة الصينية دي مش حتكفي كل الاعضاء هنا محتاجين منك كمية اكبر ولا انت ناوي تجوعنا؟ بس بجد بجد فعلا رائعة
__________________
(*)المفكره :-"الماجيكاويه(*) ليلجأ العاصي إلى حرم الإنابة ...
وليطرق بالأسحار باب الإجابة ... ما صدق صادق و رد ... ولا أتى الباب[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مخلصا و صد |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مطعم, الماجيك, يرحب, شهية, ويتمنى, طيبة |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اكلات شهية في رمضان | كتيكووتا | سلة المحذوفات | 1 | 09-02-2010 05:56 AM |
| مقياس الحب - قيس درجة حبك - نسبة التوافق - مقدار الحب - درجة الحب | جورديجى | المنتدى العام | 1 | 03-23-2010 03:28 AM |
| مقياس الحب - قيس درجة حبك - نسبة التوافق - مقدار الحب - درجة الحب | التننين | سلة المحذوفات | 1 | 02-19-2010 07:23 AM |
| ميدو يمتدح زكي ويتمنى أن لا يسجل في ويستهام | mahmodsalama | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 02-17-2010 05:49 AM |
| ليلة فراق شهدت عليها دموع القمر | bosbos love | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-29-2009 07:35 AM |