![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
كل اللى قولتيه جميل جدا فعلا ويحق اننا نسيب المنتدى عشانه
بس معلش ينى ده الماجيك برده حبيبنا ما نقدرش نسيبه
__________________
ليكى(دبــدوبــايــة)يوم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ليكى(karmen)يوم لـمـا أوحـشـك غـمـض عـيـنـيـك وإنـده عـلـيـا أنـا هسـمـعـك وهـحـس بـيـك وتـحـس بـيـا
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| المنتدى(أنصحكم, الجميع, الرجال, بهذا) |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لماذا سمى شهر رمضــــــان بهذا الأسم ؟ | MAGIC7 | الخيمه الرمضانيه | 7 | 08-31-2010 03:33 PM |
| لا أحد يسمى أبنته بهذا الأسم | dodash | المنتدى العام | 9 | 02-04-2010 06:20 AM |
| لو دعي بهذا الدعاء على مجنون لأفاق | Silver | المواضيع والأحاديث الغير صحيحة | 2 | 01-25-2010 06:21 AM |
| لما شاهد قمر بهذا الجمال | لمحه حب | الصـــور ومقاطع الفيديو | 13 | 11-23-2009 03:01 PM |
| لماذا تنتقد الناس بهذا الأسلوب(أرجوك كن رحيما) | karmen | المنتدى العام | 8 | 09-28-2009 12:56 PM |