![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ابني العزيز: أنا بخير هنا وأتمنى انك تكون بخير هناك اكتب هذه الرسالة ببطء لأني اعرف انك لا تستطيع القراءة بسرعة أبوك قرأ في الجريدة أن أكثر الحوادث العرضية تقع على بعد 20 ميل من بيتنا لذلك انتقلنا لبيت جديد يبعد عن بيتنا القديم الذي تعرفه 20 ميل ما اقدر أرسلك عنوان البيت الجديد عشان اللي اشترينا منه البيت اخذ عنوانه معه لا يريد أن يغيره ونحنا في الأسبوع الجاي راح نجيب عنوان بيتنا القديم لذلك عنوانا ما راح يتغير . . . . البيت الجديد حلو كثيييييييير وفيه غسالة في وسط الحمام على يمين المرحاض بس شكلها ما تشتغل كويس الأسبوع اللي راح حطيت فيها ثلاث قمصان وسحبت السلسلة وراحوا بنص الغسالة ولا لقيتهم بعدها . . . . الجو في هالمنطقه كويس أمطرت مرتين الأسبوع الماضي المرة الأولى جلس المطر ثلاث أيام والمرة الثانية جلس المطر أربع أيام . . . . عمتك تقول ما تقدر ترسل لك الجاكيت اللي طلبته عن طريق البريد لان وزنه ثقيل بسبب أزراره الحديدية لذلك قطعت الأزرار وحطتها في جيب الجاكيت . . . . . . أبوك أشتغل شغله جديدة وتحت أيده 500 عامل يحصد الحشيش اللي ينبت في المقبرة . . . . . أختك ولدت اليوم الصبح بس ما دري شنو جابت ولد ولا بنت لذلك ما دري أنت وش تصير خال أو خاله عمك خالد وقع في البير وكان فيه رجال حاولوا يسحبونه لكنه قاومهم بكل شجاعة وغرق . أحرقناه وجلس يحترق ثلاث أيام وما نشف لأنه رطب من الماء أبو اعز أصدقائك يحتضر وطلب من صديقك سلمان انه يدفنه وسط البحر إذا مات. وراح يحفر قبر لأبوه وسط البحر وغرق ومات تذكر يوم كنا نحشش سوى وقلتلي أمي أنا أحبك وقلتلك وقتها خلي علاقتنا صداقة بس ..... كانت أيام حلوة خلاص ما فيه شي جديد وهذا كل اللي عندي أمك. ملاحظة: أنا كنت ناويه أرسلك فلوس بس ما تذكرت إلا بعد ما قفلت الرسالــة :a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105): |
|
#2
|
||||
|
||||
|
موضوعك جميل
حلوة منك يا مان:a (105):
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] I hate to love, I love to hate
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههه
دى مش سكرانة دى ضايعة خالص |
|
#4
|
|||
|
|||
|
ونعم الأمهات هى دى الأمهات ولا بلاش ههههههه
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
اية الكلام دة
دى مش سكرانة دى محتاجة سنين علشان تفوق من الغيبوبة دى شكرا على الموضوع الجميل يا مان |
|
#6
|
|||
|
|||
|
loooool
دى بتكتبها ومش وهى سكرانه دى كان مغما عليها ونايمه وطالع عينيها علشان كده بتكتب برااااااااااااااااااااااا ااااحه |
|
#7
|
||||
|
||||
|
شكرا على مروركم
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
هههههههههههههههههه انتا فعلا عبقرينو بجد ايه الحلاوه دى ياعم دا والواحد بقالو كتير مضحكشى الف شكر ليك يا عبقرينو
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#9
|
|||
|
|||
|
تحيه طيبه
من مشترك جديد الى عبقرينو المنتدى ولى الشرف ان موضوعك أول حاجه أقرأها. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههههههههههههه
جامدة أوى يا عبقرينو وأكتر جزء عجبنى فى الموضوع اقتباس:
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رساله×زجاجه×البحر | ahmed.dodo | المنتدى العام | 0 | 02-03-2010 12:05 PM |
| رساله فى حب الماجيك | vindiesel | المنتدى العام | 7 | 01-07-2010 01:28 AM |
| رساله حب | love habiby | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 09-22-2009 09:32 AM |
| رساله ترحيب | لحن الوفاء | منتدى الترحيب والاهداءات | 6 | 09-10-2009 05:28 PM |
| •.?.•°رساله بلا بريد°•.?.• | teacall | المنتدى العام | 7 | 11-13-2008 11:42 PM |