![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههههههههههههه ههه
يانهاركم بقى انتوا تستغلوا فرصة غيابى وتدخلوا تبعبعوا بكلمتين طيب اما كل واحد فيكم عامل فيها صاحب صحبه حد ييجى يدافع عن صحبه الاسير المتبهدل ده لا ولسة ماشافش حاجة اساسا افضالك انا بس يا جولدن وهتشوف اللى عمرك ما شوفته ولا في اي فيلم رعب حتى ههههههههههههههههههههههه والاخ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الحقيقة معرفش اسمك ايه بس انت قايم بدور تهامى باشا ههههههههههههههههههههههههه هه اوعدك انك هتندم اشد الندم عاللى قولته عالعصابة ومسيرك في يوم هتقع زى صاحبك الغلبان جولدن وانت يا برنس انا اللى بقول عليك طيب تطلع كدة ماااااااااااشي استنونى انتوا بس قرييييييييييبا بعد الامتحانات
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الماجيك...اوعى, بنات, عصابة |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عصابة التماسيح | admin | عالم ادم | 113 | 08-26-2015 12:57 AM |
| اوعى تقف لبنت فى المترو | لمحه حب | عالم ادم | 10 | 11-05-2009 07:07 PM |
| بنات الماجيك بعد 50 سنة,,,,,,,, | radwan | سلة المحذوفات | 10 | 07-28-2009 08:09 PM |
| اضحك كركر.... اوعي تفكر | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 14 | 07-15-2009 09:34 AM |
| بنات الماجيك بنات تجنن | GHOST | الصـــور ومقاطع الفيديو | 20 | 05-01-2009 12:38 AM |