![]() |
|
#7
|
|||
|
|||
|
ان شاء الله امنيتى دلوقتى انى اعد الترم ده على خير ان شاء الله
وبعتذر لنفسي لانى اكيد ساعات بغلط فى حق نفسي وبعتذر لاهلى لاى غلط عملته ولاصدقائي الى على المنتدى والى معايا فى الكليه وفى بلدى انى يا رب ما اكونش مزعل حد وان شاء الله اكون احسن وكل سن وكلكوا طيبين والعام الاسلامى بخير |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| هابي |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هابي بسبس تو يوووووو | manolly | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 03-02-2010 06:57 AM |
| هابى بسبس عموووووووووورة | manolly | منتدى الترحيب والاهداءات | 7 | 01-09-2010 10:37 PM |
| هابي نيو يير | GHOST | الصـــور ومقاطع الفيديو | 4 | 12-31-2009 12:17 PM |