![]() |
|
#12
|
|||
|
|||
|
أولا أنا آسف جدا جدا جدا جدا جدا على التأخير ده
أنا شكلي عطلت الموضوع أان أسف يا جماعه ونرجع تاني لنشاطنا أحنا مين : مجموعه "Alaska" مجموعه منظمه على أعلى مستوى بنفكر بشكل منطقي وسليم وعلمي محدد معظمنا متعملين وعلى مستوى كبير جدا يعني فينا ناس مخلصه لحد 2 و3 أعدادي كمان كان أسمنا قبل كده "الشطيف والنشره " بس جينا نعملها نشيد ممزجتش معايا على الربابا"معانا ناس موسيقين برده " وبعد كده سمينا نفسنا " السميط والقشطه " بس معرفتش اعملها علم كويس يليق بيها وفي الاخر جه الكبير بتاعنا وسمانا ^ ^^ ^ التغيير والهجره ^ ^^ ^=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=)) المهم يلا بقى مستني المواضيع الي هرد عليها |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| .....عشان, الأوامر, تجري, تنفذ, حضرتك, إتفضل, إدخل, وبعدين |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إدخل قول اللي بعدك لونه إيه؟؟!! | karmen | اللعـــب | 129 | 08-25-2010 06:55 AM |
| لو ليك جواز سفر أو ملكش إدخل شوف باسبورك بإسمك هنا | karmen | الصـــور ومقاطع الفيديو | 5 | 10-01-2009 01:52 PM |
| إذا أردت معرفة سر بغبغ إدخل.............. | karmen | اضحك من قلبك | 15 | 09-06-2009 04:07 AM |
| بالك طويل واللا بتتعصب بسرعه؟؟ إدخل شوف !!!! | karmen | سلة المحذوفات | 1 | 08-18-2009 12:50 AM |
| أعرفي عريسك بدري بدري | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 16 | 08-03-2009 10:47 PM |