![]() |
|
#4
|
||||
|
||||
|
هي فعلا فكرة حلوة يا lost love لكن مفيش انسان علي وجة الارض يقدر يستغني عن الحي لان لكل انسان قلب لايقدر ان يستغني عنة ولو تم ضياع الحب يجب الرجوع بين الطرفين من غير تجريح لاحداهما الاخر لان الحب يجب ان يكون باحترام من ناحية الطرفين ولو تم الانفصال يجب ان يكون باحترام بردة.
تقبل مني مرري
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لمدة, لموضوع, مقدمه, دعونا, صوره, نرسم |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دعونا نتعلم | نسمة ربيع هادئة | المنتدى العام | 3 | 04-10-2010 01:05 AM |
| يلا بينا نرسم | gogodone | الصـــور ومقاطع الفيديو | 8 | 02-20-2010 11:17 PM |
| دعونا نرسم للحب صورة ( lost love & صانع الخيال ) | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 21 | 12-20-2009 05:00 AM |
| كأس أمم أوروبا : لمحة تاريخية | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 05-28-2008 01:10 AM |
| صوره صوره كلنا عايزين صورة | mas9220 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 0 | 03-08-2008 03:02 AM |