![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
من الخطأ غلي الشاي أكثر من مرة أو لمدة طويلة ، فهذا يفقده بعض فوائده ويزيد من أضراره .. بل يجب غلي الماء أولاً ثم يُضاف إليه كمية معتدلة من الشاي مع تناوله معتدل الحرارة .
تسلم ايدك علي النصائح تقبلي مروري
__________________
:-w (~~) كن كالنجم الذي يقضي عمره كله من اجل بث النور للجميع دون ان ينتظر من احد يرفع رأسه ويقول (*) شكرا ^ ^ :-w ^ ^[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اللى, الأخطاء, المطبخ, تعالوا, بنرتكبها, واحنا, نعرف |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تعالوا شوفوا شطارة الشباب ف المطبخ.....فضيحة | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 5 | 03-10-2010 01:32 AM |
| تعالوا شوفوا الروقان اللى مالوش زى | دبدوباية | الصـــور ومقاطع الفيديو | 3 | 01-31-2010 05:57 AM |
| شخص رسم نجوم على الحيطة تعالوا نعرف ليه | دبدوباية | الصـــور ومقاطع الفيديو | 6 | 01-13-2010 08:53 AM |
| تعالوا نشوف لو البنات حكموا العالم ايه اللى هايحصل | دبدوباية | سلة المحذوفات | 1 | 12-28-2009 06:33 AM |
| تعالوا شوفوا الحب اللى بجد | karmen | المنتدى العام | 4 | 07-19-2009 04:45 PM |