![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
حياتي معاك بتنهيها
ومفيش عندي أمل فيها دموعي لمّا ببكيها مبتشوفهاش %%-%%-%%- تعبت معاك من الوحده ولاقيت منك مفيش فايده سنين جنبك بتتقضى ومحستهاش %%-%%-@};-@};-%%-%%- كام مره سبتني وكام حاجه بيننا ناسيها ليه دايماً أنا يا حبيبي آخر حاجه تفكّر فيها %%-%%-@};-@};-%%-%%- حياتي معاك بتنهيها ومفيش عندي أمل فيها دموعي لمّا ببكيها مبتشوفهاش %%-%%-%%- تعبت معاك من الوحده ولاقيت منك مفيش فايده سنين جنبك بتتقضى ومحستهاش %%-%%-%%- فين إنت وفين أنا وفين كل كلامك ليّه ليه مش واخد بالك منِّي وبتستهتر دايماً بيّه (حياتي معاك/زيزي) التعديل الأخير تم بواسطة karmen ; 12-12-2009 الساعة 11:35 PM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| معاك, بتنهيها, حياتى, عندى, فيها, ومفيش |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ازاى تشحن بطريتك لو مش معاك شاحن | احساس برئ | اضحك من قلبك | 9 | 07-25-2010 04:22 AM |
| اختار عضو يجلس معاك على البحر | همسه | اللعـــب | 61 | 04-06-2010 08:47 AM |
| اذا انت معاك ... مسدس ... هاتقتل مين من الاعضاء. | كونان | اللعـــب | 27 | 12-19-2009 06:44 AM |
| هتعمل بيهم إيه لو معاك ..؟؟ | THE KING | المنتدى العام | 1 | 12-11-2009 04:04 AM |
| لو كان معاك مسدس تقتل مين ؟ | al3ashk | سلة المحذوفات | 1 | 09-27-2009 03:43 AM |