منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #5  
قديم 12-08-2009, 09:41 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

سبحان الله



حيوان يموت حزناً علي كرامته الضائعة، إذا لم يأخذ حقه،




وبشر تداس كرامتهم بالأحذية فلا ينتقمون، ولا يسعون لأخذ حقوقهم،




خلاص بقينا بلد مافيهاش جمل؟!!
بس ما حدش ييجي بعد كده ويقول المصري ده جمل،




علشان متحمل كل ده!!

عندك حق
والنبي بقى بلاش شعارات
والمصريين دول أسود وجمال والذي منه
لا
وبقولها بأعلى صوتي
رغم إني مصريه وبفتخر
بس ده الواقع
المصريين دول حمير
جاتلهم حاله من اللامبالاه وتبلد المشاعر
عمالين يلفوا زي البقر في ساقيه دواره مش باينلها نهايه
كفاااااااااااااااااايه بقى
ميرسي كتير يا كونان
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الحمل, الحمار, الفرق, وطيبة, طيبة


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مطعم الماجيك يرحب بكم ويتمنى لكم شهية طيبة دبدوباية الماكولات والمشروبات 106 04-11-2010 02:03 AM
الثقة بين الناس ** سذاجة أم طيبة في زمن الاستغلال**؟؟!! lost love المنتدى العام 4 03-26-2010 02:26 AM
نوادر وقصص جحا (جحا و ضياع الحمار) admin منتدي الفنون الادبيه 4 01-30-2010 09:13 AM
الزمالك يواصل استعداته ..وهولمان سنقدم مباراة طيبة tafa صدى الملاعب العربيه والعالميه 1 07-19-2008 12:49 AM
الفرق بين حب اليوم..... وحب ايام زمان, عاوزين تعرفو الفرق ؟؟؟؟ Elmjeck المنتدى العام 1 03-12-2008 03:25 AM


الساعة الآن 06:34 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir