منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ منتدى الإدارة والشكـاوي ۝ > منتدي الإدارة

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #3  
قديم 12-07-2009, 08:48 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

حبيبى احمد

انا بشكرك على الاهتمام

بس ده مش معنها انك مش شايف شغلك او مش كفاءه انك تكون على القسم


بس كل الفكره انا اللى موجد بيسد

والحمد لله انا على ثقه فى الناس الى معايا

ومش تفرق انت او الاداره


تمام


وبالنسبه لكارمن

تسلمى على شعورك

وانتى اكيد قدها

بس الفكره قايمه ان الان بقى فى تفاعل ونشاط وممكن تضع موضع اليوم

بكره متعرفش مكانه

وكمان فى مواضيع مكرره ومواضيع مخالف بتحتاج تدخل من الاول علشان
ميحصلش شد وجزب بين الاعضاء

وده مش معنه عدم الثقه فى فريق العمل لاسمح الله

لا بالعكس

برضه انتو ليكم دور وقيمين بيه

وكلنا ايد واحده

ونساعد بعض


وميرسى ليكم على التشاور

وتذكرو قول الرسول امرهم شور بينهم


__________________
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
استفسار, رامي, نداء


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
نداء عــــاجل البرنس الوحدانى منتدي الإدارة 4 12-10-2009 04:39 AM
استفسار حول التبادلات الاعلانية مع منتديات غياهب الموت camoresti منتدي الشكاوى والاقتراحات 1 06-15-2009 06:55 AM
نداء من قلبى للجميع prince of alex منتدى نور الإيمان 2 06-03-2009 07:59 PM
عايز استفسار ...!!!!؟!!!! sha3lan المنتدى العام 2 08-18-2008 08:07 AM
طلباتكم أوامر (طلب . مشكلة . استفسار .مساعد ) banoota عالم حواء 9 03-26-2008 03:25 AM


الساعة الآن 02:30 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir