![]() |
|
#6
|
|||
|
|||
|
مرة واحد دخل على مراته البيت لقى معاها راجل..قالها : و الله عال..النهاردة راجل...بكرة سجاير !!!
هههههههههههههه والله راجل لارج خالص من عيله سبور النكت كلها جامده جدا يا محمد تسلم ايدك وبالذات بتاعت الفرق بيننا وبين البهايم تسلم ايدك |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الماشى |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| شوية نصايح كدة علي الماشي للولاد المصريين | THE KING | اضحك من قلبك | 5 | 05-04-2009 12:19 AM |